środa, 4 września 2019

liście... 2018.01.09


cholerny zespół blooga
wtorek 9 stycznia 2010
Skołowany jestem i rozwścieczony
Jego eminencja Wirtualna Polska i ekipa bloog.pl oglosili że likwidują cały portal.
Znaczy że kasują wszystko co mogą do końca marca 2018 Szok!
Ech życie co mam zrobić ? Pozwolić im skasować moje 12 lat.
Trzeba przenieść może gdzieś indziej....
Ale 4100 wpisow!? zajmie mi to wieczność
Ale i tak to świństwo 12 lat wpisów wywalą do cyber-kosza....
Ech zdenerwowałem się bardzo, na szczęście Malina podtrzymała mnie na duchu że dam radę i nawet pomogła założyć bloga na nowym adresie.
http://potluczoneszklo.blogspot.com
Dziękuje że ktoś wierzy we mnie!
Na nockę idę do pracy...

Posyłam do wszystkich 
moje małe zwiędłe liście
Może nie są one zawsze pełne nadziei
ale noszą ze sobą
okruch zwyczajnego ciepła

Nie jestem jesienią
co ucieka przed starością
ale słońcem
który kołysze wiatr

Złap dla siebie
jeden taki uśmiech
Może on akurat
obudzi w tobie
wiarę w siebie....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz