sobota, 7 września 2019

Ot taki dzień 2019.09.7

Sobota... A ja zaś coś że znam nie bardzo...
 Dzień się toczy pomału i coś smetnie biecgciewajka mnie zżera i takie tam z braku laku patrzę politycznie na tv ...
Dziś konwencja PSL-koalicja dla Polski.  Istna patetyczna mowa. Fajnie ze jest odrebnosc polityczna i jest program ale mówienie  ze to zrobimy czy tamto w przypadku ok 5 % poparcia to ... marzenia  ale warto miec koncepcje...
Tak i zaraz po tym pokazali show Pis-u to dopiero wielkie przedstawienie  oświetlenia  konferansjer... I powitania a potem przemówienia... oczywiście ma 1 ogień zadowolońe 500+ A potem Jarek... wizja polskiego rozwoju i  hartrik Kaczynsdkiego. Wszystko pięknie i ładnie byle tylko realne i do do trzymania..    Ludzie lubią jak się o nich mówi jak dostają konkrety i pewność...  -reszta się nie liczy.. obiecał podniesienie płacy minimalnej... 14 dla emerytów... owszem to nie już ale jest konkret dla ludzi...
Nie oceniam polityków bo tu wystarczy  dobrze mówić, ale ważne by mieć za co spełniać...
No i dobrze by było zakopać nienawiść polityczna... działać bez wycieczek wstecz do tamtych rządów czy minionej epoki..  ważne by iść na przód...
Fakt nie oglądałem konwencji PO bo jakoś nie trafiłem. Więc milcze.  To tyle polityki, wyłączyłem tvp info bo już czułem się jakby kto prał mi mózg... lepiej zobaczyć coś śmiesznego choć polityka to tez kabaret...

Deszcz zmysł ślady na ulicy
Po wczorajszej zbrodni
Gdzie egoizm z zimna krwią
Zabił miłość i współczucie...

W tłumie chowa się dzikość bestii
która tylko czeka na sygnał do ataku
Wypatrujac słabszej zwierzyny...
czas występuje marsz zwycięzców....

W gazetach i telewizji
nieszczęścia i tragedię wiodą prym
Codzienność jest zbyt kolorowa
i zabardzo szczęśliwa...

Szare chodniki cytują wiersze
Zagubionych poetów i starości
Na ławkach siadają cienie zakochanyc
wspomnienia i liście mądrej brzozy...


Krakow 7.09.19

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz